Chci svého právníka

Je to jednoduché a bezpečné

Kdykoli máte po ruce svého právníka online,
který Vám pomůže vyřešit veškeré problémy.

Pokud nebudete s Avogadem spokojeni, vrátíme Vám peníze.

Nevíte si s výběrem rady? Kontaktujte nás

Balíček
  • Právník na telefonu
  • Neomezené právní poradenství online
  • Kontrola všech smluv a dokumentů
  • Rychlost reakce advokáta v klientské sekci
  • Přístup do klientské sekce
  • Odškodnění při úrazu a dopravní nehodě
  • Odměna Avogada z vymožené částky
Free
  • Právník na telefonu
  • Neomezené právní poradenství online
  • Kontrola všech smluv a dokumentů
  • Rychlost reakce advokáta v klientské sekci
  • Přístup do klientské sekce
  • Odškodnění při úrazu a dopravní nehodě
  • Odměna Avogada z vymožené částky 20%
Standard
  • Právník na telefonu
  • Neomezené právní poradenství online
  • Kontrola všech smluv a dokumentů
  • Rychlost reakce advokáta v klientské sekci do 48 hodin
  • Přístup do klientské sekce
  • Odškodnění při úrazu a dopravní nehodě
  • Odměna Avogada z vymožené částky 18%
Premium
  • Právník na telefonu
  • Neomezené právní poradenství online
  • Kontrola všech smluv a dokumentů
  • Rychlost reakce advokáta v klientské sekci do 24 hodin
  • Přístup do klientské sekce
  • Odškodnění při úrazu a dopravní nehodě
  • Odměna Avogada z vymožené částky 18%

Často kladené otázky

1. Je tato služba bezpečná?

Ano, Avogado splňuje veškeré zákonné podmínky dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů v platném znění. Osobní údaje, které provozovatel získá při provozování webových stránek, jsou považovány za důvěrné a nebudou poskytnuty k dispozici třetím osobám, vyjma případných zpracovatelů, advokátů, lékařů či soudních znalců, pokud si to sami nebudete přát.

2. Je Vaše služba diskrétní?

Případy jsou vedeny v diskrétní zóně, která je zabezpečena heslem a veškerá komunikace je šifrovaná. Advokáti jsou, podle zákona č. 85/1996 Sb., o advokacii, povinni zachovávat o Vašich osobních údajích a údajích o Vašem zadaném právním případu mlčenlivost. Stejně tak zaměstnanci Avogada, kteří data zpracovávají, zachovávají mlčenlivost dle etického kodexu Avogada.

3. Kolikrát se můžu zeptat?

Neomezeně. Počet dotazů ani případů k řešení není nijak omezen.

4. Kdo řeší mé dotazy?

Odborníci na danou problematiku s mnohaletou praxí v oboru – advokáti, lékaři, soudní znalci, …

5. Je možné se osobně setkat s advokátem?

Ano, je to možné, v některých případech je to důležité. V 80% případů je účelnější a rychlejší řešení dotazů online, u zbylých 20 % je nutné se osobně setkat v advokátní kanceláři. Při nutnosti zastoupení Vám doporučíme advokáta s příslušnou odborností a podle místa Vašeho bydliště. Díky spolupráci s Avogadem garantujeme první schůzku zcela zdarma. Ostatní náklady si již hradí každý sám dle dopředu předložené cenové nabídky advokátní kanceláře.

6. Zastoupí mě Váš advokát?

Ano, je to možné. V roli poškozeného máte advokáta zdarma, v ostatních případech Vás pouze propojíme a pak už si náklady na zastoupení hradíte sami. První schůzka je díky naší spolupráci vždy zdarma.

7. Kdy a jak se můžu začít ptát a řešit své případy?

Ptát se můžete hned, ale odpověď obdržíte po zaplacení služby. Ptát se můžete prostřednictvím zabezpečené diskrétní zóny, formou emailu info@avogado.cz nebo nám zavolejte na 775 676 766.

8. Můžu se ptát i za ostatní členy rodiny a své kamarády?

Ano, můžete položit právnímu poradci i dotaz za rodinu či kamaráda. Věříme, že bude s odpovědí natolik spokojen, že si Avogado poté sjedná i sám sobě.

9. Můžu službu ukončit?

Ano, je to možné. Když se rozhodnete službu dále nevyužívat, můžete jí vypovědět 3 měsíce před výročím.

+420 775 676 766
(pondělí - pátek 8:00 - 17:00)